Analiza on-line reputacije

Analiza on-line reputacije odnosi se na praćenje sadržaja i komentara na internetu i društvenim mrežama u kojima se pojavljuje Vaš hotel ili hotelski brend.

Sve što su Vaši gosti napisali o hotelu, pozitivni ili negativni komentari, dobre ili loše ocene kvaliteta usluga ili njihovog zadovoljstva, dostupni su Vam u jedinstvenoj formi.

Client monitor Vam omogućava da veliki broj informacija na društvenim mrežama i različitim web sajtovima koje se odnose na iskustvo gostiju u vezi usluga u Vašem hotelu obradi, analizira i dostavi u formi objedinjenog izveštaja.

Na taj način vam omogućavamo:

  • Uštedu vremena u pregledanju različitih internet sadržaja
  • Pregled najboljih i najlošijih komentara
  • Pregled najboljih i najlošijih ocena usluga
  • Uvid u pohvale i žalbe gostiju

O velikom značaju i uticaju društvenih mreža na hotelijerstvo i turizam govore podaci iz raznih istraživanja koja se mogu sublimirati na sledeći način:

  • 95% ispitanika veruje u sve što je u njima napisano u komentarima o hotelu
  • 87% ispitanika je odabralo hotel na osnovu pročitanih komentara
  • 53% komentara su napisale osobe ženskog pola i njihovi komentari su pozitivniji u odnosu na muškarce
  • 50% ispitanika neće rezervisati smeštaj u hotelu koji nema komentare gostiju
  • muškarci više veruju facebooku, a žene tripadvisoru.

Ne zaboravite važno pravilo savremenog poslovanja. Ukoliko niste na Internetu, znači da ne postojite!