Analiza on-line reputacije
![]() |
Analiza on-line reputacije odnosi se na praćenje sadržaja i komentara na internetu i društvenim mrežama u kojima se pojavljuje Vaš hotel ili hotelski brend. Sve što su Vaši gosti napisali o hotelu, pozitivni ili negativni komentari, dobre ili loše ocene kvaliteta usluga ili njihovog zadovoljstva, dostupni su Vam u jedinstvenoj formi. Client monitor Vam omogućava da veliki broj informacija na društvenim mrežama i različitim web sajtovima koje se odnose na iskustvo gostiju u vezi usluga u Vašem hotelu obradi, analizira i dostavi u formi objedinjenog izveštaja. |
![]() |
Na taj način vam omogućavamo:
|
![]() |
O velikom značaju i uticaju društvenih mreža na hotelijerstvo i turizam govore podaci iz raznih istraživanja koja se mogu sublimirati na sledeći način:
Ne zaboravite važno pravilo savremenog poslovanja. Ukoliko niste na Internetu, znači da ne postojite! |