Programi obuka zaposelnih

 

Client monitor omogućava Vam da na osnovu izveštaja koji se odnose na merenje kvaliteta usluga, zadovoljstva i lojalnosti gostiju, merenje zadovoljstva zaposlenih i analizu konkurentske pozicije hotela, identifikujete područja u kojima ostvarujete rezultate ispod proseka.

U skladu sa Vašim potrebama organizujemo radionice u formi predavanja i studija slučaja u cilju obuke Vaših zaposlenih u onim segmentima u kojima unapređenje njihovih znanja i veština će doprineti brzom rešavanju uočenih nedostataka.

Client monitor organizuje različite programe obuka kao što su:

  • Hotelijerstvo: rast i razvoj industrije smeštaja,
  • Organizacija recepcije,
  • Upravljanje rezervacijama,
  • Efikasno hotelsko domaćinstvo,
  • Promocija i prodaja hotelskih usluga,
  • Upravljanje prihodima,
  • Izračunavanje pokazatelja uspešnosti,
  • Kako odabrati pravog zaposlenog,
  • Sistem nagrađivanja zaposlenih,
  • Druge teme prema Vašim zahtevima.

Obuka se realizuje na temu koja je Vama i Vašim zaposlenima najpotrebnija. Vreme i mesto održavanja treninga, je određeno u skladu sa Vašim potrebama i zahtevima posla. Za sve polaznike obezbeđena je stručna literatura i prezentacija.

Da li je moguće zamisliti recepciju bez recepcionera, restoran ili bar bez konobara?
Da li je moguće da Vam prtljag nosi robot ili da Vam na recepciji ključ uruči dinosaurus?
Sve je moguće!
Mašta i kreativnost pomeraju granice u poslovanju.
Zauzmite svoje mesto i pažljivo slušajte.