Merenje kvaliteta usluga, zadovoljstva, imidža hotela i lojalnosti gostiju (QSIL Izveštaji)
![]() |
Na pitanje, šta hotel prodaje gostu, mnogi će reći sobu, prenoćište, eventualno još hranu i piće. Mi ćemo reći, da hotel gostu prodaje nezaboravno iskustvo i uspomene! Baš zato u zemljama sa najrazvijenijom hotelskom industrijom javila se potreba da se istraži da li usluge koje neki hotel pruža su vredne uspomena. Kvalitet usluga zadovoljstvo i lojalnost gosta, kao i imidž hotela mogu se izmeriti. Postavlja se samo pitanje: Kako? |
Client monitor Vam omogućava da na osnovu adekvatnih i testiranih modela izmerite kvalitet usluga koje pružate Vašim gostima i dobijete odgovore na sledeća pitanja:
Odgovori na ova i mnoga druga pitanja omogućiće Vam da otkrijete šta gosti očekuju, žele i misle o uslugama koje Vaš hotel pruža. |