Tajni gost (Mystery Guest)
![]() |
Pored merenja kvaliteta usluga koje se zasniva na ocenama potrošača, client monitor omogućava hotelima da njihov kvalitet usluga ocene profesionalni gosti, odnosno tajni gosti. Tajni gost je osoba koja ocenjuje kvalitet usluga koje hotel pruža u svim fazama ciklusa gosta. Ciklus gosta obuhvata faze pre dolaska, dolazak, boravak i odlazak iz hotela. |
![]() |
Tako, tajni gost ocenjuje:
|
![]() |
Naši profesionalni gosti su tu da provere i ocene sve segmenta usluživanja, čak i one komponente koje niste očekivali. Osnovni cilj analize na bazi tajnog gosta je unapređenje i poboljšanje kvaliteta usluga, a za dobrobit i gostiju i hotela. Po odlasku iz hotela sastavljamo izveštaj koji Vam dostavljamo, kako bi ste uvideli dobre i loše strane u Vašem poslovanju. Usluga tajnog gosta uključena je u cenu paketa Platinum i Diamond. |